en del av mina svar på frågestunden (endast de som är rimliga)

vad har du för mobil?
en helt vanlig sony ericsson, den funkar för tillfället!
jag undrar vem är den bästa killen du har haft o varför va han bäst?
den bästa killen, hm.. vi var inte tillsammans men oscar
vad ska du göra på nyår?
jag ska till kullavik
hur många killar har du haft?
sånt räknar jag inte, och det betyder inte att jag haft jätte många!
du fick väl inget av det som du önskade dej asså (stora saker) du kanske fick saker som du önskade dej men fick du iphone eller systemkamera eller säng ?
för dig kanske det är viktigt, men jag var väldigt nöjd med min jul. (jag visste redan innan att jag inte skulle få allt detta) men jag ska faktiskt iväg och köpa säng så fort som möjligt (därför har jag rensat mitt rum) och det andra får man önska sig i födelsedags present som inte är långt kvar! ;)
vart klipper du dej & hur säjer du att du vill ha din lugg? tkr de e skitsnyggt som du har den!
jag klipper mig på tingeling i kållered, och det enda jag ber om är en snelugg som är VÄLDIGT uppklippt
Haft funderingar på att pierca tungan? =)
ohja! det har jag verkligen haft, dock så är jag rädd för att få infektion eller börja lesspa.
vilken färg vill du ha på din one piece :D ?
orange  tror jag (alla tjejer har ju typ rosa)
har ni städerska?
ja
är du typ rik?
haha alla kan ju se det från olika perspektiv, men för mig är jag normal ;)?
har du hellre massa bra kompisar eller få bästa kompisar?
jag har nog många bra kompisar (lagom)
vilken linje ska du gå?
jag har ingen aning, men jag ska bli advokat så någon linje inom de!
vilken är din favoritbloggare innom bloggkändisar?
isabella strömberg (www.isabelles.nu)
kan du göra ett inlägg om smink/hår?
jovisst!
är du kär i någon?
kär är jag inte, men intresserad!
hur lång är du?
163 cm
vilken storlek ska du ha på din one piece?
S eller max M
vart har du köpt din klocka (den som du fick på julafton)
den är från junkyard.se
växer ditt hår snabbt fastän du plattar de?
haha oj visste inte att det växte långsammare om man inte platta..
men JO mitt hår växer väldigt snabbt (alltför snabbt när jag klipper mig)
vad vill du jobba med när du blir stor?
advokat
Hej , bloggar du för att det är kul elr att du vill bli en känd bloggare?
Om du hade blivit en känd bloggare hade du fortsätt blogga i några år till eller skippa
för att det är kul men det är ju roligt att tjäna pengar på sin blogg som ett yrke!
vilken är din favorit serie och varför?
one tree hill och o.c
jag gillar USA väldigt mycket, och drömmer om ett liv som de lever

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad har varit det bästa med 2010?:D svara här:

http://liborius.blogg.se/2010/december/basta-med-2010.html#comment

2010-12-31 @ 11:15:46
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-31 @ 19:35:04
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0