jultomten kom med paket..

.. och nu ska jag säga en del av mina julklappar:
hörlurar
döskalle ring
orm ring
trippeltång
vit kofta
klänning
t-shirt
halsduk
hello kitty hörlurar
lampa
underlägg för mina ljus
diskhandskar till hemkunskapen
rosa tofflor
svarta mjuka tofflor
1000 kr
400 kr presentkort på kungsmässan
1000 kr presentkort på ikea
anisktsmask
badsalt
body lotion
hello kitty pjamas
vit mössa
foundation
örhängen
värme skydd
bad bomber
ljus
en sak för kläder
vit tröja
benvärmar sak för mina boots
spa kit
detta är de jag kom ihåg just nu, sedan minns jag inte mer.. (haha)

Kommentarer
Postat av: jnier

du fick nästan inget du önska dej du önska ju dej systemkamera och iphone eller har jag missat det ?:)

2010-12-27 @ 20:50:24
Postat av: Anonym

Öhhmm, bortskämt eller?

2010-12-28 @ 21:25:21
Postat av: Ylva

tycker du hon fick mycket saker?

hon fick bara små och billiga saker eller ?;p

2010-12-28 @ 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0