min bästavän (försenad)

bästavän och bästavän det kanske man kallar det. men jag ser detta som mer närmare vän, nu i min ålder så har jag hellre några nära vänner istället för EN bästavän.
men jag tänker skriva om den som jag kännt sen jag flyttade hit, rebecca lindahl
jag flyttade hit i början av tvåan(sommaren) i en klass där jag inte kände någon. där träffade jag rebecca, vi gick i samma klass till femman och nu är det splittrat men går fortfarande på samma skola, men i två olika klasser. vi är med varann nästan VARJE dag och träffas och pratar verkligen om allt tillsammans. henne är en person som jag kallar ÄKTA vän. rebecca hon betyder riktigt mycket för mig, vi är som syskon.
hon fick även en liten lillebror i slutet av november, tycker detta är riktigt roligt. känns lite sm ag fick ett syskon, vi är ju så himla tajta.

Kommentarer
Postat av: becca

jag älskar dej! <3<3<3<3<3<3<3

2010-12-19 @ 19:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0