INGEN LUST ATT BLOGGA PÅ NÅGON DAG!


snart ska jag in i duschen & hoppas att allt det jobbiga rinner ifrån mej.
om det ändå va så enkelt. för det känns tungt att andas, inte som att jag är sjuk. mer orolig
jag funderar starkt på att bara lägga mej i sängen och blunda till lite chill musik & somna.
kommer inte blogga på några dagar, eller tills jag verkligen vill blogga.
är trött på detta, och ja de va jag som tog bort min header!
kommenterarna har säkt till max, så nu får ni ladda er för att kommentera och jag ladda för en comeback.

ciao sålänge, och jag har en dålig kväll,
speciellt säger jag detta till dej josefine forsman.bästis!


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså filippa jag känner inte dig så bra med vi har stött på varandra lite då och då.

du kan inte ge upp.

vad händer om man ger upp?

alla älskar din blogg.

du får ju bara blogga lite mer och sånt.

fråga alla vad dom tycker om att läsa :)

2010-11-08 @ 15:05:31
Postat av: amanda

du får inte sluta blogga för att ingen kommenterar tro mig att alla som läser din blogg älskar den den är sjukt bra & du är riktigt söt och har as ball stil.

fortsätt att blogga!!!! :D

2010-11-08 @ 21:06:36
Postat av: amanda

du får inte sluta blogga för att ingen kommenterar tro mig att alla som läser din blogg älskar den den är sjukt bra & du är riktigt söt och har as ball stil.

fortsätt att blogga!!!! :D

2010-11-08 @ 21:07:28
Postat av: nordgren

håller med amanda, dddddu får inte sluta att blogga för ingen kommenterar vi älskar din blogggg!

2010-11-08 @ 21:09:28
Postat av: ffffan

var är den bilden tagen?

den är skit fin!



och har du så att man kan göra fan bilder? ;D



håller med dem andra , ge inte upp så lätt kämpa sötnos!

2010-11-08 @ 21:13:00
Postat av: Anonym

var är den bilden tagen?

den är skit fin!



och har du så att man kan göra fan bilder? ;D



håller med dem andra , ge inte upp så lätt kämpa sötnos!

2010-11-08 @ 21:13:35
Postat av: anton

sötnos! , :)

2010-11-08 @ 21:15:34
Postat av: natta z

snälla filippa.......

SLUTA INTE BLOGGA!

KOM IGEN NU DAMPUNGE

2010-11-08 @ 22:17:37
URL: http://nataliezz.blogg.se/
Postat av: Gjermundemma

God bless you

2011-02-16 @ 08:58:39
URL: http://gjermundemma.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0