OM MITT HÅR!


hur gör man för att få så långt hår ?

hur jag har gjort, de är ju min hemalighet ;) nej jag skoja! jag har fkatiskt inte gjort något speciellt.
dock är jag väldigt dålig på att ta hand om mitt hår,
gör allt som man inte borde rent ut sagt, tvättar de varje dag, plattar varje dag, borstar de & tupperar de hela tiden.
så jag kan inte ta hand om hår, men tips för att få långt hår snabbt är:

- inte tro att de går snabbt (de tar jätta lång tid, fler år)
- klipp inte för ofta, gör de var 4 - 6 månad. (folk tror man ska klippa, men de är FEL!)
- använd hårinpackning 1 - 2 gånger i veckan
- tvätta de inte alls ofta (använd helst torrshampoo för att förskjuta tvätten en till dag)
- massera hårbotten ca. 5 min per dag
- banta inte smatidigt (Måste äta bra)
- ha en knut eller fläta när du sover på natten (sliter inte lika mycket)
själv har jag alltid de!

de är mina tips för långt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0