Fullbokad måndag med träning!

Min dag i detalj: Skola, sjukgymnast (gymma), köpte smoothie på hemvägen som blev mat, sola, mötte amanda och power walka ca: 1 timme, åt kött, tzatziki och sallad! Attans vad gött det var och träna, värmen får en så sugen på att bara gå och och röra på sig! Imorgon tror jag jag går upp 8.00 för att gå ut och power walka, men det beror på hur länge jag är uppe ikväll ;)
.
SV: Javisst kan jag fixa en bloppis! Får ju bara rota fram lite kläder i min garderob först. Detta ska bli spännande, men då har jag en deal. Att kommentarerna blir som förr, hela tiden ska det finnas kommentarer! Och jag förstår att blogg.se krånglat i några dagar men nu ska det vara bra igen!
.
SV: Det är inte BARA min toalett, det är toaletten på övervåningen. Men jag har den nästan som en egen, jag som använder den mest. Har ju båda mitt smink, mina saker, jag duschar där, fixar mig. Så ah kan ju säga mest min ;)
Jag har inte sett denna smoothien förut, så testade faktiskt den idag. Den smaka fräscht, men gillade inte smaken av granatäpple i den!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Braa , hoppas att du har bloppis snart! :)

2011-04-15 @ 13:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0