Go fredag med sol!

Det är fredag, vilket betyder fredagsmys! Och det är exakt det jag ska ha ikväll, faktiskt passa min syster hela kvällen så då blir det mys med choklad fondy(stavning) och massa olika frukter som man doppar i! Mums!
.
Mamma står just nu bredvid mig och storbakar, känns ju sådär med massa gosaker bredvid. Vi ska ju ha klädparty på söndagen med bara massa märkes kläder inom Jou lou. (eller vad det nu heter) Så då får jag hoppas att jag hittar ännu mer sommarkläder! (va ju på ett sånt party för nästan en månad sedan och fick hem två klänningar)
.
Håller också på med en bloggdesign till min goa vän Tessan, så den får ni se när den kommit upp på hennes blogg ;) Spännande va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0