Svar på kommentar

Jag har fått en fråga om det bästa som finns på morgonen och hur jag kommer upp ut sängen? (alltså hinner itll skolan)
och det bästa jag verkligen vet är att när jag vaknat av mitt alarm se att jag fått en sms som jag verkligen blir glad av. Åh det är den bästa känslan som finns! Och det gör hela dagen så mycket lättare.
Men om man inet får de så brukar jag ställa min klocka på 10 min tidigare än vad egentligen skulle gå upp så kan man ligga och värma sig de sista minuterna innan man bestämmer sig för att gå upp. Det rä ett jätte bra tips!
En bild från åsa i april år 2010. Jag och Frida hade med oss Thaimat som vi satt och åt på en klippa precis när solen gått ner. Jätte mysig kväll med en då underbar vän!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan inte du ha en bloppis idag eller någonting , jag tycker att du har jätte fina kläder o klädstil så kan inte du ha någon bloppis idag eller imorgon eller denna veckan'?

En bloppis alltså kanske lite sommarkläder o skor o sånt? :D

2011-04-11 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0