Taggar en fotbollshelg!

Det är måndag. Och den började verkligen skit, kom försent, är trött, ville sova osv. Jag vet vad de beror på, jag missade mitt bad igår, jag fassna vid datorn pga lillewille (känn dig träffad!) så mitt vatten blev kallt. Nu märker jag hur viktig min söndagskväll är! :(
.
Förutom detta så är det sjukgymnast efter skolan. Jätte skönt att komma ner till gymmet och träna lite.(gilla,gilla,gilla) Sedan hoppas jag på fint väder så jag kan sola en del!
.
Jag sitter även nu och taggar cupen nästa helg förfullt. Får ju följa med och heja på mitt kära lag när jag själv inte kan vara emd och spela. Gött? JA! Så ska snart skriva packlista och inhandla lite nytt som behövs till helgen. (den kommer vara jätte lång bara för jag inte vet vilket väder det är:()
Vill ut på planen igen, springa. Åh vad jag längtar tills jag blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0