Torsdag med en massa plugg!

Hej blogg läsare! Visst har ni saknat mig? ;) Men jag känner att jag behövde komma bort lite från allt bloggande. och bara ta det lugnt som man nu kallar de. Men nu är jag himla taggad på allt bloggande igen. Och jag har ju fått flera stycken som bett mig blogga för ni saknar mig... Awww
.
Jag har hela kvällen suttit och fått in mitt prov i huvudet. Jag var helt slut så gotta mig med lite morötter! Vet ni hur mycket jag älskar de? :D Det är verkligen som godis. Och jag var även med på Linnselus ridning idag, världens bästa syster!
.
SV: Ringen som jag har på bilden är köpt på RAGLADY, den kostar 189 kr.
.
Efter skolan idag så hade jag konfirmation och sedan Linns ridning.
'

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ju dock bara en som ville att du skulle blogga... :)

2011-04-15 @ 00:33:05
Postat av: Julia Henriksson

Du har otroligt fin blogg!

Du o din lillasyster är otroligt lika!

Lika söta iaf! :)

2011-04-15 @ 13:49:20
Postat av: louise

fortsätt! :D

2011-04-17 @ 19:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0