alexandra "kissie" nilsson

Jag brukar ofta inte bry mig men nu är det över gränsen, kan man vara så retuscherad ?
Kissie är ju bara fake, och det hoppas jag de flesta vet. Men folk påverkas alldeles för mycket tycker jag, som t.ex. Micahs som nu ville köra flygvärdinne dieten för hon var för tjock. Hallå, hon är 15 år ? vad kan man begära på ett barn?! och att Kissie sedan ska gå ut på sin blogg med att Micahs va fet, det är ju bara omoget, kolla på din själv! Utan photoshop skulle du inte vara något..
Jag skulle vilja se henne i verkligen, haha.. Det är ju pinsamt att se bättre ut på bild än i verkligheten!
Dock så tar jag inte människor efter utseende, och jag har hört att Kissie är en jätte go tjej! Men går hon över gränsen och trycker ner andra så får man kommentera, hon borde kolla sig själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0