half-boyfriend

Det är måndag, det är ny vecka att se fram emot. Jag är jätte glad och kommer ta mig igenom denna vecka lätt! (känslan just nu iallafall) Jag ser fram emot något jag inte riktigt vet igen. Men ska skriva upp veckans planer nu iallafall.
Måndag (idag) Jag ska troligtvist springa med fotbolls laget, dock får jag se för jag känner mig inte riktigt frisk. Funderar på att power walka helt själv istället. Kan då köra så långt som min kropp klarar av nu när jag är halv sjuk.
Tisdag Går i skolan, sedan efteråt så ska jag ut och power walka i ca: 1 timme. Klockan 17.30 hämtar min morbror mig så ska jag passa min lilla kusin Fox hela kvällen!
Onsdag Den goaste dagen i skolan och efter har vi träning med Nexbon (stavning), kommer köra teknik i hallen. Sedan power walka hem / ut 30 min.
Torsdag Skola, sedan träna med fotbolls laget (Taggning inför match på söndag). och antagligen power walka 30 min efteråt.
Fredag Kanske powerwalka 30 min innan skolan, skola och kanske wnp i Åsa med gött folk!! Annars träffa kompisar, inga riktiga planer ännu.
Lördag (tränings fri dag, man behöver det) Försöka få in en fika med någon kompis!
Söndag Kanske gudstjänst 11.00 på morgonen och sedan ha match med fotbollslaget. NÄSET vs LINDOME GIF

Detta är min vecka, kommer sikta in mig på träningen nu väldigt mycket. Sommaren är nära och jag har varit sjuk nu någon vecka så jag behöver ta igen mig! Så det kommer stå väldigt mycket om "träna, träna, träna"! Stå ut med det!!
Två av mina kusiner: Enzo och Fox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0