go hemma kväll med en masssa film!

bloggtorkan jag vet, men jag ska berätta kort varför.
jag har inte haft någon dator därför att min är på lagning, den är fortfarande på lagning så jag har en lånedator. jag har mitt photoshop och alla bilder på den. men ändå försöker jag göra det bästa av det! internet har varit jättesegt nu denna helgen och datorn har knappt varit uppe, jag har också tagit ta i min träning och tränar för fullt!
jag hoppas på att få tillbaka datorn imorgon, då blir det en MASSA bilder, en helt NY design och massa nya saker! så snälla håll ut, det är inte lätt!

hej eller godkväll!
jag har haft min första skoldag idag, vilket inte var OKEJ! prov på fredag och TVÅ läxor.....
jag har också kollat igenom två säsonger av O.C! LOVE LOVE LOVE!
nu ska jag träna och sedan fixa lite saker angående bloggen.. (funderar på en bloppis)
bilder från när jag och becca åt choklad foundy med hennes familj en kväll förra veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0