hatar kommentarer om mina kläder!

svar på kommentar:
nu vill jag få alla att förstå (för de verkar vara allt för månag som inte är sig själva)
att JAG går i det jag tycker om, ser jag en snygg tunika så självklart köper jag den! det spelar ingen roll om jag har massa olika pösiga t-shirts och baggy jeans. man ska väll vara sig själv? jag går i det jag gillar, de JAG tycker är snyggt. så varför kommentera mina kläder? bara för att man har tunikor så får man ÄNDÅ köpa stora t-shirts och stora byxor ? eller? det finns ju INGEN regel på vad som är RÄTT och FEL!
ni som tycker de är fel, lär er vara er själva. lär i gå i det som ni tycker om, ni verkar bara vara FEGA!!







Kommentarer
Postat av: Anonym

det är helt rätt!

du ska skita i vad alla andra tycker, gör det du själv vill.

det e DOM som e avundsjuka bara

2011-01-06 @ 18:13:41
Postat av: :)

så rätt!

dessutom har du snygg klädstil :)

2011-01-06 @ 20:28:22
Postat av: rebecka ;)

håller helt om hållet med asså ;)

hhahahaha (a)

2011-01-07 @ 12:23:01
Postat av: Anonym

det är mycket coolare att ha olika stilar !

2011-01-08 @ 17:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0