hur man får långt hår!

många har ju frågat hur man får mitt hår, därför tänkte jag lägga ut ett inlägg om hur man kan sköta sitt hår.
- lägg hårinpackning i håret minst 1 gång i veckan. (max 2 gånger)
detta är min hårinpackning som jag använder en gång i veckan!
- om du plattar håret/lockat det så använd värmeskydd för håret
jag har fått ett speciellt från min frisör, detta
- klipp inte alls ditt hår för ofta, då hinner det inte växa ordentligt. klipp mellan 4 - 6 månader efter du klippt det en gång.
men det viktigaste av allt är SPARA SPARA SPARA, ha tålamod! håret växer av sig själv, så ta hand om det så växer det snabbare!

Kommentarer
Postat av: Lizajohansson♥

Tack så jätte mycket :)<3

ÄLSKAR VÄRKLIGEN DITT HÅR !

men vart köper man det du fick av din frisör ? :) <3

2011-01-14 @ 19:48:26
Postat av: Amanda

heregud vad fint hår du hade :)

2011-01-16 @ 14:10:19
URL: http://amandawahlroth.devote.se
Postat av: Sofie

Hej!



Riktigt fint hår! Hur lång tid tog de att få det så långt?



Har du något tips på hur man sover bäst med långt hår? Jag har testat fläta men nu när jag klippte mig så sa frisören att mitt hår hade slitits snett :s

2011-05-14 @ 20:55:25
URL: http://soffieplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0