går ju inget mer än att älska vädret!

Underbar kväll med Daniel och Ludvig, och även Amanda och Jesper som var gulliga och följde mig hem. Nu ligger jag i min säng och snart ska smink och sådant av sedan kolla film? Hmm.. Ellerkommer jag somna direkt ? Haha tror nästan de ;) Har varit så himla trött de senast!
.
Imorgon ska jag ha släkt kalas och ta en power walk med mammi på morgonen. Dessutom ska jag smått börja med att träna (power walka) för att jag känner att jag MÅSTE! Saknar träningen allt för mycket och klarar inte en dag till utan den :( Som svar på frågor som kommer jag inte få börja spela fotboll förrän om nästan en månad (och då får jag bara börja jätte smått!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0