insperation inom bikbok

Hej. Tror ni jag är frisk ännu ? Men nej, tyvärr inte. och att avra sjuk tar kol på mig :( Jag kommer troligtvist missa hela denna veckans prao, bad!
.
Men har ju mer tid åt bloggen. ;) Även mer tid att kolla igenom massa olika kläd sidor, få en massa insperation och bara ta det lungt. Hur nice låter inte det?
.
Bikbok har fått in hur snygga kläder som helst detta året. Från magtröjor, till snygga shorts osv. Helt kär i deras kläder i affären right now. Dock blir jag besviken på hur man ser kläderna på nätet, de ser mycket fulare ut där? De har inte gjort kläderna rättvisa. (dock är de bättre för vissa, som t.ex. mig ;) ) Jag kan ju köpa en massa!
.
Några bilder backstage hos en fotografering för Bikbok:
RESULTAT:

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejj!!

Jag har kollat på din blogg nu, och den är jätte cool! :D

Hoppas du blir frisk!! :)

// meeeeeee

2011-03-09 @ 17:59:27
Postat av: emma

Var med och tävla om bloggsvar? :D

2011-03-09 @ 18:00:07
URL: http://eemmahagelin.blogg.se/
Postat av: hanna

Älskar fransmodet som är här!

Jag längtar efter att få köpa nåt fransigt! :)

2011-03-10 @ 08:54:47
URL: http://hanna_sofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0