Jag är tillbaka!!

Hej läsare! Varit allt för seg uppdatering, men det beror på för jag hade en natt hos oliver inatt. Vi var även i Kungsbacka på kvällen och träffade några, men det var allt för dött så vi var ju hemma strax efter 12 faktiskt.
.
Jag har mega ont i halsen och hostar som en galning, ville få med det på video. (Men ljudet ville inte sammarbeta, så det gick ju inte alls bra)
.
Idag skulle jag egentligen ha planer att kolla på mitt lags fotbolls match (kan ju inte spela) men jag mår inte alls bra och ska lägga mig och sova någon timme nu. För sedan ska jag på "kläd party" hos min faster och kolla olika kläder ;)
Känner mig inte alls go som knappt sovit inatt och har min gose.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0