Mitt internet suger för tillfället

Jag vet inte vad som hänt med mitt internet, men det har varit skit nu några dagar så därför inte jag kunnat vara på topp med uppdatering! Men jag hoppas det snart går mot bättrings vägar!! :D
.
Jag var på sjukhuset idag, ingen cup blir det. (den som är om 4 veckor) eller några matcher tills efter den cupen och massa sjukgymnast. Detta kan ta flera månader innan mitt knä är OK, ska höra av mig till de igen om 4 veckor. FAN :(
.
På hemvägen så tog jag och mamma en lunch på "Graffiti café" och hade det mysigt! Kolla också lite olika affärer och fick med mig en bra natt kräm som man får go hud av!
.
Denna bilden är tagen exakt 7 min efter att jag vaknat, haha! :D Nyvaken och go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0