sjukhuset den 17 mars igen

Som ni ser över så ska jag tillbaka till sjukhuset den 17 mars igen, det är då vi verkligen ska kolla vad som är fel i mitt knä. (Man har inte kunnat göra det inann för jag har haft för ont och var så svullen) Så får äntligen svar då!! ;)
.
Jag fyller ju även 15 år den 16 mars (15 dagar kvar bara) och det är ju verkligen underbart, önskelistan är klar också! :D
.
Jag som också inet trodde att jag skulle bli klar med kemi projekt tills imorgon blev klar med det idag, jätte skönt att ha det klart nu. Redovisning imorgon troligtvist och jag är stolt över mitt, Rebeckas, Natalies och Ebbas film. Kanske blir en smygtitt ? ;)
Jag sitter här i min gose och ska snart lägga mig i sängen.
(Nu kan jag inte gå till skolan p.g.a kryckorna så jag får åka till skolan 7.50 imorgon när jag början 9.50, FUCK)

Kommentarer
Postat av: hanna

vilken storlek har du på din one piece?

2011-03-05 @ 22:28:07
Postat av: ida

vad har du gjort med ditt knä?

2011-03-09 @ 23:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0