Vad skulle vi gjort utan värme?

Jag har lite dåligt samvete, jag har hur mycket som helst som jag köpt det senaste som jag inte ens nämt i bloggen. Hur kommer detta sig? Jag har ju varit så duktig på de förut. :( Men om ni är gulliga kan ni ju börja kommentera vad ni vill ha mer, vad ni gillar och om något kan bättras ? ;) Det är ju ni som påverkar bloggen och jag kan ju få alla att gilla den genom att de säger vad ni tycker om! Så sammarbeta med mig tack!!
.
Jag saknar sommaren, jag saknar eskils cupen, jag saknar värmen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer om vad du vill ha just nu för kläder, vad du köper & sånt! (:

2011-03-21 @ 13:30:29
Postat av: e

filmtips! :)

2011-03-22 @ 15:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0