Håll utkik på bloggen 20.00

Hej bloggen! Nu är jag tillbaka vid mitt bloggande och jag har bestämt att jag ska bli riktigt aktiv här nu, visst låter detta bra?
.
redan ikväll så ska jag fota mitt rum och visa hur det ser ut nu med den nya sängen och så. Så håll utkik, kommer bild klockan 20.00! Och imorgon kommer en liten överaskning också.. Spännande?.....
.
Just nu har jag tagit en frukt och ska försöka börja med lite plugg... Eller ut på en promenad? Jag ska iallafall ha en riktigt mysig kväll med trevlig musik som rullar på! Hatar verkligen veckodagar just idag (lite sur på vädret..)
.
"Hon var den jag såg upp till, den som alltid såg det posetiva på allting. Nu lever jag i dina fotspår, jag ska göra dig stolt! Min ängel, Ester Pålsson. Allt blev svart den 26 december 2009"

Kommentarer
Postat av: Anonym

dog hon i tsunamin !?

2011-05-04 @ 16:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0