Nattinlägg

Hihi anledningen till att jag blev sen med inlägget om "mitt rum" var för jag va på en liten promenad med Amanda, lutade mot ica och jag köpte min favoritglass twister! Det är nog Sveriges bäst gjorda glass, får aldrig nog av den!
.
Men nog med det, nu ska jag lägga mig i sängen och tänka på refrängen. (ärvda ord från pappsen) och försöka somna, vilket alltid blir lite senare än jag tänkt mig. Men det som är posetivt är att jag början 09.50 imorgon! :D
.
Jag ska även på konifirmationsläger (=konsitrationsläger) på fredag-söndag och då får jag fetaste dissen av mamma:
.
Innan jag ska sova så brukar jag ligga och lyssna på lite lugn musik för att sedan somna lättare.. Så här är min lista på spotify!
(klicka på bilden för att komma till listan)
.
Hoppas alla får en bra kväll och godnatt på er läsare! Himla kul när statestiken är på topp igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0