Sova i sin egen säng inatt

Hej bloggläsare! Jag är hemma i mitt hus nu, min säng, allt är på topp! :D Jag kom hem runt 3 tiden, men efter 6 så gick jag ut på en promenad med Johan och kom hem för lite mindre än en timme sedan. En riktigt mysig tur, och det är ju verkligen toppenväder.. Hmm, det kan inte bli så mycket bättre (?)
.
Jag sitter och funderar om jag ska lägga in bilder från konga lägret, eller om jag ska skita i det.. Riktigt svårt att bestämma mig känner jag, för det finns ju flera hundra bilder!
.
SV: Mellan lite efter 18.00 och frammåt så var jag ute på en promenad med Johan, så det är mycket möjligt att du såg mig. Om det var i Lindome förståss ;) (hade min tjockitröja med flagga på)
.
SV: Min design har jag gjort helt själv, så den går inte att hitta någon stans. Men jag håller på att göra designer till andra. (men det är på beställning, alltså behöver man betala)
Denna lilla fluppbollen hade jag gjort väldigt mycket för att få.. Helt undrebart go ser den ut som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0