Foto tävling - ta en bild på det som är kärlek för dig

Nu kör jag igång en tävling!
Denna gången så ska det vara en fototävling som handlar om kärlek, för vem gillar inte kärlek här i världen?
Vad du ska göra för att vara med:
- Ta en bild på något eller en bild som får dig att tänka på kärlek. (Kärlek kan ju vara massor av olika saker)
- Sedan skickar du bilden till min e-post: [email protected]
- Skriv i en kommentar att du är med i tävlingen och länka antingen din blogg/facebook/msn/liknande.
- Sedan kan du ju hoppas på tur! ;)
Hur man vinner:
- Kommer lägga upp alla bidrag på bloggen där alla läsare får chansen att rösta! (Du får ju bättre chans om du skriver i din blogg/facebook/msn och länkar till inlägget där man kan rösta)
- Sedan räknar jag ihop rösterna + den jag tycker och får fram en vinnare!
- Vinnaren blir länkad på min blogg, facebook, msn + skickar runt till andra! (jag länkar antingen din blogg, din facebook sida eller det du vill)
.
och till sist, LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: alex

kärlek är inte alltid bra alls, hahaaaaa

2011-04-02 @ 13:47:27
URL: http://rythmofalex.blogg.se/
Postat av: Jeffa

ja är med :) mailade bilden till dig ;)

2011-04-02 @ 13:57:09
URL: http://jeffawestlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

när får man veta vinnaren då ;)?

2011-04-03 @ 17:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0