Justin Bieber

Jag måste erkänna en sak, jag är helt förtrollad i Justin Bieber! Det är helt sjukt hur grym den killen är, helt perfekt på ytan iallafall. Och ni som säger att han är gay, kolla vad Justin skrev: "Haters call me gay, it's funny because their girlfriends want me more than them." Hur rätt är inte det ? ;)
.
Jag har bestämmt att jag ska gå på hans konsert när han kommer till Sverige, även kanske Cody Simpson nästa år. Men himla kul att få se Justin isåfall, får ju slåss om biljett bara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det helt säkert att han ska komma hit ? eller är det bara något som du tror ?

2011-04-01 @ 16:24:42
Postat av: haha

mm, du gör likadana inlägg som folk, kul!

2011-04-01 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0