Att ett knä kan förstöra så mycket

Jag är arg, så jävla arg!
.
Jag bestämde mig precis nu att jag är tillbaka på fotbollsplanen klockan 17.00 på måndag! Oavsett vad.. Skiter i denna jävla sjukgymnastik nu.. Så jäkla arg på skiten! Jag ska spela, även om det ska betyda att jag ska springa gråtandes.. Skiter i vilket, bara jag spelar! SKa spela enda tills mina ben inte bär mig, då ska jag sluta.. BARA DÅ!
.
Kul att få reda på att man inte får åka med på eskil p.g.a detta jävla knä. FAN! Sista cupen med laget och jag får ite följa med, ANDRA cupen iår.. ANDRA! Åhhhhh........... Nu ska jag sitta i mian tårar och lyssna "waka waka" och försöka få mitt knä bättre redan idag. LYCKA TILL!
Sista mathen innan allt sket sig.. Hela fotbollen försvann.. Men ska inte låta den försvinna, jag är tillbaka!
Och sjukhuset i flera timmar i en rullstol.. Vill inte komma tillbaka dit, handikappad.
.
Måndag då gäller det. Då ska jag vara stark, klara mig igenom hela träning! TAGGAD

Kommentarer
Postat av: Carolina I NSK! :)

åååh!! stakars dig! hoppas som fan att du blir bättre och kryar! :( <3

2011-06-09 @ 11:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0