Go dag i skolan

I'm so happyy!!!! Min pojke är äntligen hemma, känns skönt verkligen! :D
.
Dålig uppdate, i know. Ska nog lägga ner bloggandet halvt, vill inte ha pressen "måste blogga" exakt HELA tiden, så ska göra det mer när ja känner för det.. (kanske en gång om dagen) Har verkligen bloggtorka just nu!!
.
Dagen: Börja skolan vid 10 lekte (haha lekte helt seriöst också ;)) åt, kolla på skräckfilm. Mamma hämta oss vid skolan, hem äta, sjukgymnast, duscha, kolla träning och träffa underbara Johan.
Haha ojdå, min dag i DETALJ verkligen!! :D
.
Aja, jag kommer tillbaka snart.. Saknar ju alltid bloggandet så mycket ;)
Imorse.. Orkade inte fixa håret idag så hade mina lockar från en fläta faktiskt.. Smått gulligull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0