Mmmm twister

Mmmmm känner redan suget i min mun, TWISTER.
.
Nu ska jag precis gå in i duschen (försöka smörja in mig så jag får bort träningsvärken på rumpan och låren sedan också) och sedan ut och köpa en twister, sedan har jag inga planer! Bara ut och gå, njuta av luften. Promenera bort värken, javisst jag är öppen för alla planer!
.
Jag blev dessutom jätte glad nu och sitter och ler, dampdampdamp. Ni får ha en underbar kväll!! Haha nu när det är sommarlov vet jag inte ens vilken dag det är.... Hmmm... Håller iallafall koll på att om 4 dagar har jag en månad med min underbara pojkvän!
.
Pussar babys
Bild från de första dagarna av detta fina väder i Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0