ute i solen och steker

God morgon! Kom nästasn precis hem från Nathalie som jag sov hos inatt. Nu luktar det pannkakor, och jag som precis åt hos Nathalie :( Haha får äta ändå, så himla gott verkligen!
.
Igår skulle vi till slottskogen, sedan ändra vi oss, sedan vid 8 så bestämde vi oss för att dra in ändå. Vi gick vilse i Göteborg och kom fram till slottskogen vid halv 10, haha vi är ju för goa. Gabriel, Calle och Simon kom också efter ett tag till våran lilla picknik fillt! Drog hem vid midnatt efter en lyckad kväll. Tack godingar!
.
Nu ligger jag i solen och väntar på pannkakorna.. Haha tjockis. Färgen har nått min kropp och jag känner mig lite fresh med lite färg på kroppen ;)
.
Have a nice day people!
yesterday

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

fin blogg (:

2011-06-05 @ 16:23:20
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0