fredags mys!

Nu sitter jag och har SO, körde även styrke träning imorse innan skolan. Jätte skönt faktiskt! Idag är det fredag, och jag vill verkligen inte det :( Jag har kommit in så br ai veckans skolarbeten att jag vill ha mer skola just nu!! (Låter som världens plugghäst, haha)
.
Fick även två frågor om min vårjacka, den ska jag visa bild på kan jag lova. Dock inte idag för jag har en annan jacka på mig (millitär grön vårjacka)
Och en fråga om min hy, kan säga redan nu att jag INTE redigerar mina bilder längre. Redigerar aldrig mina webb bilder (de är ju bara de jag tar typ) sedan har jag lagt upp gamla bilder från kameran (som redan är redigerade) de enda som jag har i min webb är en inställning på svartvitt / sopia / eller vanligt. Så snacka inte bullshit!!
Back to work! Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej filippa .



Kaan inte du lägga ut ett inlägg . med typ dom : hemsidorna och affärerna som du köper kläder på? :)



Hejdå !

jag älskar din blogg !

2011-03-26 @ 11:26:25
Postat av: Chelsea

Fin Fin blogg! :)

2011-03-27 @ 10:10:50
URL: http://chelss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0