jag klarar mig inte utan bloggandet!

Varje dag nu så har jag tänkt på bloggen och när jag gåt på gatan "åh detta måste jag blogga om" och när jag köpte en massa i veckan "detta måste jag visa" och sånt. Jag har kommit på att jag inte klarar mig utan en blogg som jag kan skriva av mig på. (Något som aldrig tröttnar på de man skriver och som alltid låter de står där om jag vill de)
.
Så jag kommer tillbaka!!
Min första plan är att fixa photoshop
Fixa ny design
Börja tjäna smått med pengar på bloggen.
Videoblogga minst 1-2 (om inte mer) gånger i veckan
Försöka fota mer bilder (då gills webbkameran, min kamera är ju sönder)
Ge tips om kläder, de jag gillar, filmer och sånt!
.
Låter inet detta jätte bra ;)? Jag ska sattsa på mitt bloggande du och verkligen köra järnet. Jag älskar min blogg och jag ska få er att älska den lika mycket som jag!!
.
Men en fråga till er läsare: Är det någon som vet en sida där man kan tjäna pengar på sin blogg ? Genom t.ex. reklam eller liknande ? Jätte tacksam för svar!!

Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough

Denna låten är i mina högtalare just nu!

Kommentarer
Postat av: felippa

as braa!

2011-03-05 @ 10:21:08
Postat av: hanna

Läs här :D

http://blogg.tkj.se/tjana-pengar-blogga/

2011-03-05 @ 12:14:59
URL: http://hannabergland.blogg.se/
Postat av: sa

Asso man måste ha en ganska stor blogg för att kunna tjäna "smått med pengar" på den. Affärer som vill marknadsföra sig själva tycker kanske inte att det är värt att ge dig pengar för att du har reklam på din blogg när du ändå bara har typ 20 besökare per dag?

2011-03-05 @ 17:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0