Får ni svar på frågor genom detta?

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? Något av det bästa som finns
När kramade du någon sist? Idag!
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? Ja, men det tycker jag är bra.
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? Haha idag
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Inte vad jag vet
Hånglat med nån riktigt ful: Hmm inte vad jag kommer på i nuläget, men har jag säkert!
Hånglat med fler än 50 pers: Hoppas jag inte
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Mmmh..
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? ja, vem har inte?
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? Har jag säkert
Fått din mamma att gråta? Vet inte
Slagit ner någon? Nej!
Skämts över dina föräldrar? haha när man var mindre hände det nog ofta ;)
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja!
Tar du droger? Nej verkligen inte!

Vilka kläder sover du i? Trosor, men händer även att jag somna i min one piece

Vad hatar du verkligen? Killar utan respekt
Varit kär? Ja
Är du ensam nu? Nej
Vill du gifta dig? Ja! 
Vill du ha barn? Ja självklar
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag själv? haha :D
Såg dig gråta? Minns jag inte
Fick dig att gråta? Blev tårögd av en fin text
Du delade en dricka med? Hmm..
Du gick på bio med? Sara
Skällde på dig? Linn (lillasyster)
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma bad mig sova gott!
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Tårar när doktorn rörde mina öron, haha
Kramat någon? Ja!
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Ja 
Sjungit? Ja
Saknat någon? Ja
JAG HAR:
Digitalkamera? Ja
Systemkamera? Pappsen
Telefon på rummet? Mobil?
Egen dator? Ja
Könssjukdom? BIG NO
Bra kompisar? Ja verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0