Fixa mig för sängen

Bad update idag, men jag kom precis hem nu. Följde Johan, men det blev lite långt så min snälla mamma hämta mig. ( känns ju mig inte alls lat..) Och ska bara fixa mig för sängen sedan lyssna lite underbar musik innan jag somnar. Älskar desssa kvällar, och försöker få en bra dag imorgon, även om torsdagar är skit. Får ju se fram emot att köpa min favoritglass! :D rätt som gissar får en länkning till sin blogg
.
Imorgon har jag även "komihåg" att gå ner till ica och köpa godis, chip, choklad, dricka och nödvändningheter för helgen! Denna helgen är det faktiskt okej med onyttigheter.. (kommer inte klara den annars!!)
.
Imorgon kanske det blir ett video inlägg med "dagens fråga", så undrar ni något så är det bara att ställa det till mig! passa på!
.
Åh gud va gott.. Kan ju säga att jag redan längtar och kommer klara dagen galant imorgon! Det negativa är ju att jag ska ner till cenrum för konfa dirket efter skolan och är inte hemma förrän runt sex.. BAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0