Fredag den 13onde va bra

Godmorgon läsare! Ligger just nu i min säng, och min kära mamma väckte mig precis.. Fy säger jag bara, är helt död ont i hela kroppen och känner mig helt slö! Men taggar lite shopping nu, nice nice!! ;)
.
Igår så gick jag först och åt pizza med Nathalie, Elise, Niklas (så kom amanda, maja, johan och mera), sedan hem och duscha så kom goe Rebecca till mig, sen hem till Johan för lite mys och film! Kom hem runt 1 tiden och kan säga att jag somna riktigt gött sedan, varit uppe sen klockan sju igår p.g.a skolan!
.
Nu ska jag in i en dusch och sedan iväg för lite shopping... Pusssar!
Bilden är för min kära moster som fyllde år igår, grattis i efterskott!!! :D

Kommentarer
Postat av: lisacorneliaa§

Otroligt fin header :D

2011-05-14 @ 14:32:16
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0