H&m's leverans suger?!

Hej läsare! Just nu har jag so, och snart är det lunch. Jag och natalie är extra glada, våran favorit: köttfärssås och spaghetti. Namnam!!! :D Efter skolan klockan 15.00 har jag min sjukgymnast och det är verkligen skönt att komma dit och köra igång träningen, tyvärr så är mitt knä värre (tycker jag).
.
Nu ska jag tillbaka till mitt skrivande om preventivmedel och redan skrivit om p-plåster, kondom, kroppsspiral, p-stav och p-piller. Går ju riktigt superduper!
.
Jag har ett väldigt sug på att shoppa just nu, och det hade jag även igår. Så imorgon åker jag troligtvist förbi Kungsmässan och kollar lite sommar nytt! ;) Har ju en del att kolla på, även konfirmations skor + klänning.
Hmmm... Jag undrar även när min bikini kommer osm jag beställde hem från H&M för mer än en månad sedan. Både överdel och underdel, leveransen suger verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0