Jag ler men inombords gråter jag

Trevlig söndag? Min har nog varit sådär.. Filmen jag såg va sorglig, jag har mått sådär, upp&ner helt enkelt. Min mage har gjort ont idag igen. (som igår och i förrgår) och jag är otroligt trött och trött på skolan..
.
Men nu kommer det posetiva! Ingen ser att jag är glad för jag skrattar, ler och ställer upp för alla ändå. Visst är det bra? För att se andra glada och lyckliga får mig att må bättre. Får mig att bli lycklig.
.
Så här kommer en bild på ett STORT fake smile.. Dessutom rikitgt sliten efter igår!
Och nej jag har inget smink, inget fixat hår eller ingenting.. Men jag orkar inte idag och det tycker jag är helt okej!
.
Jag vill ha ett äkta leende igen, men det kommer imorgon! JAG LOVAR
Något mer åt detta hållet? Haha.. Jag ler redan nu! Visst är det bra? :D
.
Ha en bra kväll och sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0