Konfirmations present?

Jag sitter och funderar på vad man kan önska sig i konfirmations present.. Men kan säga att det är hur svårt som helst!! Jag vill inte ha en massa guld smycken med kors eller liknande, VERKLIGEN INTE! Men vet inte vad jag ska säga till alla som frågar, pengar?! Det låter ju JÄTTE tråkigt..
.
Finns det någon som har tips om vad man kan önska sig? Eller som kan berätta vad ni fick / önskade er..? Skulle vara jättre gulligt!!
.
Men jag vet en sak jag vill ha, och det är ur Kenzas kollaktion hos GuldFynd.
Jag tycker att detta armband är verkligen jätte fint, är enkelt men ändå riktigt snyggt. och tycker även detta armband hade passat mig lite... ;) Haha

Kommentarer
Postat av: fanny

moppe? :D

2011-05-11 @ 14:26:08
URL: http://fannybunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0