packning på g

Hej bloggen, internet har det varit krångel på i skolan så därför har jag inte varit så uppdaterad här. Men det var ju en lång skoldag, men den tog jag mig egenom utan klagomål! :D Toppen! Sedan konfa... BAD och efter detta köpa en massa till helgen! Känner att jag köpte överdrivet mycket, och en sak jag märkte var att det var väldigt mycket rosa jag valde? Hmm.. Tänkte inte ens på det.
.
Jag är också mycket stolt över mig själv, följde med min syster på ridningen. (nästan som en vana nu? Men tycker det är jätte kul) Och jag våga till och med gå runt med henne och hästen, det är framsteg kan jag lugnt säga!!! :O
.
Nu ska jag sätta igång med min packning, har en lista framför mig och herre vad jag ska packa! :D Uppdaterar sedan
.
Kör på både rosa shampoo, balsam, låda med godis (va lite gulligare tyckte jag), tandborste, deon är det också. Visst är det lite gulligt? ;)
.
och säger redan nu, LYCKA TILL.. Jag kommer aldrig få plats med alla mina saker... :( Men inga mer väskor har jag bestämmt... (nästan iallafall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0