Saknar min pojke redan

Hej bloggen! Jag är fortfarande sjuk och dålig, men blev en liten stund i skolan idag iallafall. + Att jag sjöng inför de som ville, shit! Min hals är helt kass nu efter och jag ska sjunga 2 gånger imorgon med, men blir nog inget med det.. Halsen är kass!
.
Idag var även min underbara kille gullig och kom till mig på morgonen och va med mig innan jag va tvungen att gå till skolan. Blev ett litet hejdå eftersom han åker iväg idag och inte kommer hem förräns om en vecka. Saknar honom redan!
.
Nu ska jag köra lite mag&rump övningar, duscha, ta en banan och sedan kolla på filmen "spread". Johan tipsa mig om den och han ska ju se den idag så varför inte ;)
.
Have a nice day!
En bild från när några uppträdde ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0