Vilka bikinis jag kommer använda i sommar

Fick en fråga om vilka bikinisar jag kommer att använda i sommar.. Och det är en riktigt bra fråga, jag har ingen aning om svaret dock. Men jag har ett par från förra året och en ny från detta året, så jag får väll ha dom antagligen. Men jag ska in och kolla på lite bikinis snart känner jag! Tack för påminnelsen :D
(bild tagen från google)
Denna bikinin är från H&M förra året och den tänker jag använda detta året också! (dock har jag tagit bort banden)
.
Sen har jag denna från H&M som jag precis fick hem, jätte nöjd! (har bikini trosor också)
.
Sen har jag massa "trekants-bikinis" som jag kommer använda också. 
.
Men vet ni en sida får ni gärna vara gulliga och länka till mig :D

Kommentarer
Postat av: ....

använd båda samtidigt....

2011-05-22 @ 21:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0