blir en jobbi kväll

blir en jobbig kväll framför mig, ska snart försöka kolla en film i sängen och i bästa fall sova.
jag hoppas verkligen jag kan de, jag orkar inte en hel natt vaken just nu, redan tillräckligt med all jul firande.
jag saknar dig, min alldelles egna ester, snälla varför ska vi få lida för den vi älskar?
för de som inte vet så klockan exakt 00.56 (26december) alltså inatt så dog du.
du slapp lida, du hade ett bra liv, utan sjukhus och all den tråkiga skiten. du bodde hemma hela tiden, bodde aldrig på något hem. du klara dig helt enkelt själv, du var rikigt stark! och aldrig har jag sett upp till en kvinna som dig, jag ska bli som dig, ska klara mig!
nu är jag hemma från mormor och morfar, även fått skriva av lite känslor också.
hade det rätt känslosamt hemma hos mormor och morfar också, en del tårar föll tyvärr
men du blev gammal och det va såhär de skulle bli, min ester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0