Dag 1

Hej jag hatar Filippa Jensen och bor i en liten ort mellan Kungsbacka och Göteborg. Jag tillbringar de flesta av mina dagar i Kungsbacka, men även börjat umgås med massa av mina vänner där jag bor.
Jag fyller 15 år i mars, den 16. Och då blir jag byxmyndig, får cykla utan hjälm och allt sånt nice!
Jag går i en liten (stor för orten) skola som jag har en massa goa vänner i. speciellt mian klasskamrater:
på fritiden förutom att umgås med mina vänner så går jag i fotboll, och det är verkligen ett av mian stora instressen:
förutom fotboll så älskar jag att dansa, ända sedan jag var liten så har jag haft bra taktkänla och lär mig saker väldigt fort. tänker även kanske börja med streetdance eller R'N'B vibe till våren!
jag älskar mina vänner:
detta är en lite presentation om mig, vad jag gillar och den jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0