det här får mig att gråta (försenad)

något som är ett rikigt känsligt ämne i mitt liv är döden, jag tänker ofta på vad som händer efter man dör. om det bara slutar, som sista kapitlett i en bok allting bara är borta. jag är tillochmed rädd för döden.
men jag kan börja gråta om någon pratar om min gamla mormor ester, hon betydde väldigt mycket för mig och det är snart ett årsen hon dog. det tog väldigt hårt på mig när detta hände och jag grät flera dagar i sträck.
jag hoppas nu att hon lever bra och har det bra där uppe och tänker på henne väldigt ofta, men nu ser jag det posetiva för hennes skull, hon har det bra och tillslut kommer man ju själv till samma ställe.
hon dog den 26 december 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0