mina läsare är en del av min insperation

ni ställer fråger som "tänk på dian läsare", "sätt inte lösenord" osv..
klart jag tänker på mina läsare, ni har fått mig att verkligen älska att blogga, ni är kraften för att driva en blogg.
men jag känner, jag älskar att skriva, men om inte folk skriver vad dom tycker /vad dom vill läsare så både jag tappar läsare för jag kanske är ointressant. ELLER så finns de ingen mening att NI ska läsa? NI kommenterar ändå inte vad ni tycker, då kan jag ha den privat ? inntesannt?
jag vill skriva av mig, få er att komma in i min situation.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tkr inte du ska ha gästlösen , jag tkr du ska lägga upp outfit och videoinlägg.

Folk kollar på din blogg men dem kanske inte komenterar din blogg för att dem kanske inte har ngt att skriva.

Men asså jag tkr nt du ska ta gästlösen , för jag följer redan din blogg och tkr du ska fortsätta som du gör.

2010-12-29 @ 22:17:03
Postat av: amanda

ha nt lösenord. jag tkr att du ska sluta ta webb-bilder. det är så jobbigt, och dåliga oh det är roligare att kolla om bilderna e starka och fina

2010-12-30 @ 12:16:00
Postat av: Lizajohansson♥

Din blogg är SKIT bra !♥♥

2010-12-30 @ 12:46:25
Postat av: Emillia

dom som kommenterar elaka saker är bara avundsjuka! o håller med Alexandra, alla kommenterar inte, men läser och tar in. du skriver bra, har en intressant blogg o ja, det finns inte alltid så mycket att skrivaa. men tycker inte att du ska ha gästlösen för det kommer du tappa många läsare på. jag känner inte dig, men har fått intryck av att du är en riktigt go tjej! o det är genom din blogg! strunta i dom elaka kommentarerna o vänd den ilskan du får av dom kommentarerna till styrka, dom försöker kanske trycka ner dig, men låt dom inte göra det!

2010-12-30 @ 13:36:02
Postat av: Anonym

du är så jävla ful,

redigerar dina ögon till max... ussshh lägg ner bloggen helt,

2010-12-30 @ 14:21:20
Postat av: Anonym

tkr du ska visa bilder naken eller asså så man ser utvecklingen i dina bröst

2010-12-30 @ 19:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0