tjatjatja - långt inlägg!

hej alla filippas bloggläsare!
det lär ju var många & trogna läsare :D he-he.
det var la änna tur att hennes dator gick i sönder så att jag får skriva nu! lovely ;) fast nä.
amanda heter jag som ni säkert har sett att hon har skrivit om även någon bild kommit in, men ja det är iaf jag.
vill bara förmedla att jag älskar min filippa väldigt mkt. det ska ni veta.
en underbar person som lever livet. något som jag med gör. (asså lever livet, hehe)
något som alla borde göra.
lever bara en gång och den gången är nu!

imorgon fyller våran underbara rebecca lindahl år <3 tänker inte säga grattis i förskott för det ger otur.. hehe.
slänger in en bild både på mig, sötabecca & sötafilippa:




men ni ser la mig oftast såhär:
jag bjuder la lite på mig själv lite hela tiden..


hehe ni lär ju bli rädda för mig, men hihi.
jag måste ju säga att filippa är väldigt imponerad över min snygga näsborrar jag får till ibland..


sedan födelsedagsbarnet IMORGON:



himlans söta är det båda två. fast båda är lite mongo, som jag då.
men ni ska veta att jag älskar er två riktigt mkt!

pusssss / amanda

Kommentarer
Postat av: amanda persson

snacka om att jag är grym på gästblogga :D <3 hihi

2010-12-15 @ 20:23:50
URL: http://pvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0