kollar runt runt och runt

hittat tre olika klänningar som jag skulle kunna tänka mig,
vad tycker ni om dessa tre ? snygga eller inte?
tänkte piffa upp dom med lite fräna smycken också


denn klänning kanske är lite för gullig för mig,
men den sitter rikigt fint på denna bruden


denn aklänning är väldigt enkel
men kan bli rikigt snygg med bara ett par ringar, armband och halsband


denna är rikig snygg, men jag tycker den känns kanske lite för sommrig?

har även en ball frisyr jag tänkt ha på julavslutningen, men den får ni inte se förrän då


Kommentarer
Postat av: Fanny

den första helt klart! dom andra är för enkla för min smak iallafall. :)

2010-11-28 @ 15:36:45
URL: http://fannythaking.blogg.se/
Postat av: becca

tycker nog den sista :) <333

2010-11-28 @ 15:42:47
URL: http://awwesomee.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har den första , den e ur snygg!

2010-11-28 @ 16:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0