OM MIG, FILIPPA JENSEN

hej, detta är min lilla blogg som handlar om allt i närheten av mig.
både min vardag, olika tips, min stil & mycket annat.
ni som inte har sett inlägg från mig tidgare, eller kanske kika in för första gången kommer få veta blandannat mycket i mitt liv, båda om familj vänner och mig!

jag heter filippa elise julie-anne jensen,
jag är född på salgrenska i gbg, men bor nu i en liten ort utanför.
såhär ser jag ut:

jag bor med min familj i en vit villa,
min familj består av: mamma, pappa & lillasyster

min mamma och pappa

min mamma, pappa & jag för ett antal år sedan

jag och min lillasyster

min lillasyster

på min fritid så brukar jag vara med kompisar:

alexandra, amanda, filippa

evelina & tessan

filippa & josefine

moa, filippa

daniel, ludde

filippa, moa , ninorta

ellen, filippa, josefine

jag och världens bästa fanny!

och jag har även en sak som jag älskar, fotboll!
spelar i fotbollslaget: lindome gif

jag och maja på toppen

vi äger också en bil, en corvette


jag har även intresse för att fota
här kommer en del bilder jag tagit:




och att måla:


fast bilden är inte klar än, kommer en bild när den e klar!

älskar också att baka:

bröd


detta är en del av mitt liv,
och för ni som är "ya" läsare på min blogg förstår lite mer av mitt liv nu.
puss och forsätt kommentera!


Kommentarer
Postat av: hahaAHAHAHAHAHHA

hahahahahaahahahaa, jag då? :(((((((((((((((((

2010-11-17 @ 15:03:57
Postat av: jossis

älskar dig din mupp!

2010-11-17 @ 18:38:04
Postat av: jossis

älskar dig din mupp!

2010-11-17 @ 18:38:25
Postat av: amanda persson

älskar dig!

2010-11-17 @ 21:06:47
URL: http://pvaa.blogg.se/
Postat av: Fannut

älskar dig bästa flippan <3

2010-11-18 @ 00:19:23
URL: http://fkamph.blogg.se/
Postat av: tessis!

love u!

2010-11-18 @ 21:21:18
URL: http://tvakant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0