VARIT UPPE I 26 TIMMAR NU!


dagens:
t-shirt - WEZC halsduk - gina halsband - mamma gjort tjocktröja - new yorker jeans - vettefan

varit uppe i 26 timmar nu & ska inte sova förräns ikväll / natt.
mina små goingar suger så dom har ju redan förlorat & jag vann med att vara uppe längst! (som förra gången)
haha, träffade också oscar och fredrik med moa igår. najsnajs!
snart sätter jag mej på bussen till mina goingar i åsa!
tim möter upp mej & om ni vill ses i åsa så MESSA!
hörs när jag kommer hem därifrån!


Kommentarer
Postat av: linneajensen

Postat av: filippa jensen

haha så patetiskt! säger du att jag har fula kläder `?

vafan jag har la min stil & vad hade du förväntat dej mitt i natten ? patetiska unge..



sv; haaa? vem är du? jag vet inte ens vem du är och jag har inte sakt något om dina kläder, vad fan snackar du om?

2010-11-02 @ 20:44:15
URL: http://jensenlinnea.blogg.se/
Postat av: ClaraBästaEngström<3

hej, jag frågade en kompis om hon kunde hjälpa mig med headern och hon sa att jag skulle fråga dig så jag frågar dig nu haha XP



/ Clara engström<3

2010-11-02 @ 22:56:29
Postat av: ClaraBästaEngström<3

min msn när [email protected]

if du kan hjälpa mig haha :) <3

2010-11-02 @ 22:58:49
Postat av: linneajensen

förresten, det är någon som bara skrivit dit min blogg för att sätta dit mig på något sätt, kolla IP adresserna så ser du att det inte är samma! :)

kram!

2010-11-03 @ 00:01:13
URL: http://jensenlinnea.blogg.se/
Postat av: Tarjeikaisa

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2012-01-04 @ 12:59:29
URL: http://tarjeikaisa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0