EN UNDERBAR MÅNDAG & 3 ÄLGAR


hej bloggen, haha visst ser jag ut som en kines på bilden ? haha men kolla min smilegropp!
jag har tränat i över ett år för att få den, sjukt fucking glad!

min dag bestod av skola, sen påvägen hem såg jag ut som en munk (had en halsduk på huvudet ville inte få blött hår), amanda och jag såg 3 älgar, vilket jag fick panik över!!
kollat på två filmer, the notebook & the last song, underbara filmer!
nu när de är så dåligt väder är filmer det bästa för att undethålla sig!
ska även planera bio i veckan ? & på lördag möter vi åsa, jippie!
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan man träna så man får en smilegrop? :)

2010-10-20 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0